Daj się zaskoczyć pięknem Szczawnicy

Rezerwuj

Zapraszamy do obejrzenia zdjęć Orlicy i okolic!

Schronisko

Możesz zajrzeć do nas nie ruszając się z domu! W naszej galerii umieściliśmy zdjęcia, na których prezentujemy pokoje dla gości oraz wspólną przestrzeń dla wszystkich osób nas odwiedzających – nasze schronisko odwiedzają także turyści wybierający się na okoliczne szlaki i pomimo, że nie mają rezerwacji noclegu, to decydują się zjeść u nas świeżego pstrąga lub ciasto czekoladowe, by nabrać sił i ruszyć dalej.

Na fotografiach możesz zobaczyć jak wyglądają pokoje, w jaki sposób je urządziliśmy oraz jakie udogodnienia zapewniliśmy. Przekonasz się też, że nasza restauracja jest bardzo przytulna i wygląda obłędnie zarówno za dnia, jak i wieczorną porą. Na zdjęciach widać, że postawiliśmy na proste formy, a zarazem mocno zainspirowaliśmy się otoczeniem i regionalnym folklorem. We wnętrzach dominują jasne kolory i drewno, dzięki czemu panuje w nich przytulna, domowa atmosfera.

Sfotografowaliśmy także schronisko z zewnątrz, żebyś mógł zobaczyć jak prezentuje się jego bryła, która nawiązuje do góralskiego stylu w architekturze.

Okolice schroniska

Przekonaj się jakie widoki mogą Ci towarzyszyć podczas pobytu w naszym schronisku. Zrobiliśmy zdjęcia otoczenia, by pokazać Ci jak fenomenalne krajobrazy, które będziesz podziwiać podczas urlopu w naszych stronach. Wybraliśmy się do też do serca miasta, żeby zaprezentować na kilku fotografiach jak urokliwa jest Szczawnica i czemu warto ją zobaczyć.

Nie rozstawaliśmy się z aparatem o wschodzie i zachodzie słońca, by uchwycić najpiękniejsze momenty i stworzyć galerię zdjęć inspirującą do wyjazdu w Pieniny. Uwieczniliśmy góry i doliny w najbliższej okolicy o poranku i o zmierzchu. Na zdjęciach zobaczysz też ciekawe atrakcje, jak powozy zaprzężone w konie, łodzie pływające po okolicznych jeziorach, ruiny dawnych zamków, czy malownicze trasy rowerowe.

Galeria ukazuje możliwości jakie oferuje pienińska przyroda, a jakie Ty będziesz mieć na wyciągnięcie ręki rezerwując noclegi w naszym schronisku. Obejrzyj fotografie i zainspiruj się do wyjazdu, a jeśli już zaplanowałeś u nas pobyt, to tu znajdziesz kilka ciekawych miejsc, które warto odwiedzić – chętnie zdradzimy więcej, gdy już do nas zawitasz.